BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 25, 2012

Bertemu Cinta Baru ?? *_^

WwwuuuhuUuu ! lamak dh x meng-update blog tokk . maklum laa . busy stdy baa . x lamak gik mok final .

Mula la students2 uitm mengumpul senjata , dan mempersiapkan diri dgn strategi2 utk mhadapi medan peperangan yg akan mula 1Oktober tok . Gud Luck guys ! :D

Jatuh cinta lagi ? ohhh maaiiii! masa stdy week , aku tlh bjmpa dgn cinta baru ku . nma nya , ZB . HAHA . mok  tgok gmbr aku ngn SYG baru aku ?  nahhh .. HAHA . 


Dh tgok tk ? kacak x ? haha . tiap2 mek duak akan d dating cgek sibuu . tok la aktiviti aku . hari2 ride . aku suka ride sbb best , dpt release tension , dpt cuci mata tgok urg bujang , opppss ! haha . i love to ride ! bila aku ride , segala masalah dpt dilupakkk . termasok lupakkan seseorg ya . tp sekejap jak laa. dhya , ingt balit . apuuu apuu apuu . :D 


0 comments: