BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 13, 2012

Pelamin Anganku

Semua org inginkan kebahagiaan dalam kehidupan masing2 . begitu juga akuu . kebiasaan ny , pada umur remaja , remaja akan mempunyai pasangan masing2 sama ada mereka masih berada di sekolah rendah , menengah mahupun universiti . tetapi , aku tidak . insan yg pada zaman universiti , aku keseorangan tanpa ditemani oleh seseorang  KEKASIH . aku pernah bercinta dahulu . namun , jodoh kami x berpanjangan . ada org ke-3 di antara kami . oh betapa hancur ny hatiku jika mengingatkan benda seperti itu . Namun , kwn2 ku bnyk memberi kata2 semangat kepada ku utk meneruskan hidup ku walaupun tanpa si dia .

Sekarangg , aku sudah mula bangkit utk terus hidupp . Bukan aku x ingin bercinta , tp takut utk bercinta , mencintai dan dicintai . Namun , Allah SWT telah mengatur ajal maut dan jodoh kta siapa . Aku hanya mampu menunggu , menunggu dan terus menunggu seorang putera idaman utk datang melamarku utk menjadikan aku sebahagian daripada hidupny . wasehhh :)

Apa yg aku inginkan masa perkahwinan ialah :
    ** cincin perkahwinan


   ** Pelamin ku :)

 

   ** baju masa akad nikah 
    ** baju persandingan 

HAHAAHA . itu lah serba sedikit ttg pelamin anganku . Setiap pasangan inginkan kesempurnaan dalam majlis yg menyatukan mereka . begitu juga aku . jadi , mula sekarang , aku harus melakarkan suasana perkahwinan ku nanti dlm fikiran ku agar majlis penyatuan antara aku dan si dia akan menjadi kenangan yg paling indah buat kami berdua . aminnn rabbal alaminnn :)

0 comments: